meitalconf.iucc.ac.il
הירשמו כעת!
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
Home /

קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023

כנס מיט”ל העשרים ואחת בנושא הוראה ולמידה משלבת טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה: תובנות מהעבר ומבט אל העתיד ייערך השנה ביום רביעי, 28 ביוני, 2023, ט תמוז תשפ”ג במרכז רבין בתל-אביב. ביום חמישי, 29 ביוני, נקיים יום סדנאות ומפגשי קהילה באוניברסיטת תל-אביב. 

כבכל שנה, כנס מיט״ל מזמן מפגש לקהילת החדשנות והטכנולוגיות בהשכלה גבוהה ומציע במה לשיתוף במחקר, פיתוח ויישום חדשנות מבוססת טכנולוגיה במערכת ההשכלה הגבוהה בישראל.

אנו מזמינים חברי/ות סגל אקדמי, סטודנטים/יות לתארים מתקדמים, וכל המתעניינים בלמידה והוראה מבוססות טכנולוגיה במוסדות להשכלה גבוהה, במערכות חינוך ובגופי מחקר ופיתוח, להשתתף בכנס מיט”ל ולהגיש הצעות למאמרים, סדנאות, פאנלים, פוסטרים והדגמות.

השנה, יתמקד הכנס בתמורות הפדגוגיות והטכנולוגיות שהתפתחו במערכת ההשכלה הגבוהה בעידן הפוסט-קורונה: שילובים שנערכו בין למידה מרחוק ולמידה בכיתה באמצעות הוראה היברידית וגמישות במקום ובזמן, חידושים באופן השימוש בטכנולוגיות למידה, וכן ביישומים חדשניים המשלבים בינה מלאכותית בהוראה ובלמידה.

תהיה זו הזדמנות לשתף, לדון ולהמליץ על מודלים מתאימים ולהתייחס לכיוונים חדשים ומגמות עתידיות. 

מטרות הכנס

  • הצגת מגמות במחקר, בלמידה ובהוראה אקדמית המשלבות כלים וטכנולוגיות למידה בארץ ובעולם, ויצירת במה והזדמנויות לשיתופי פעולה במחקר ובפיתוח הלמידה וההוראה המשלבות טכנולוגיה במערכת ההשכלה הגבוהה
  • התבוננות ובחינת השפעות השימוש בטכנולוגיות למידה על השותפים בתהליך ההוראה האקדמית (סטודנטים.ות, סגל הוראה ומוסדות להשכלה גבוהה)
  • יצירת הזדמנויות לשיח אקדמי ומקצועי וגיבוש חזון משותף לעתיד ההוראה והלמידה בהשכלה גבוהה

נושאי הכנס

  • תיאוריה ומגמות בלמידה מבוססת טכנולוגיה וכיוונים לעתיד: השפעות התפתחותה של הלמידה האקדמית משולבת טכנולוגיה על היבטים תרבותיים/ פדגוגיים/ כלכליים /חברתיים/ רגשיים. המשגת הלמידה האקדמית משולבת טכנולוגיה: תיאוריות שינוי, מודלים ומדדים לאיכות, מתודולוגיות לטיוב חווית הלמידה, אתיקה בסביבות למידה משלבות טכנולוגיה, שינוי נורמות הוראה ולמידה, ציפיות המרצות.ים והסטודנטים.ות והנכונות לשלב טכנולוגיות. 
  • ניהול שינוי והטמעת חדשנות: רפורמות חינוכיות ואסטרטגיות חדשות, כשלונות והצלחות, מרכזי למידה וחדשנות באקדמיה, מעבדות פדגוגיות, הטמעה של תהליכי שינוי בלמידה, שוויוניות והנגשה
  • חידושים בתחום טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה ואסטרטגיות נבחרות להטמעתם: גישות חדשניות לעיצוב מרחבי למידה פיזיים ווירטואליים, כלים לניהול למידה והוראה מותאמת אישית, מתן מענה ללומדים.ות ולמרצים.ות בעלי צרכים מיוחדים, שימוש בוידאו כולל הרצאות מצולמות בכיתה, למידה ניידת, טכנולוגיות חדשניות, לדוגמה: מדפסות תלת-מימד, מציאות מדומה, מציאות רבודה, בינה מלאכותית, immersive computing, סימולציות ועוד 
  • גישות ומודלים פדגוגיים, פרקטיקות הוראה ודגמי הוראה ייחודיים: מדיה חברתית (social media) ככלי מסייע למידה, רשתות וקהילות, למידה משולבת (blended), למידה היברידית (hybrid): סינרגיה ומתח בין לימודים פורמליים וא-פורמליים בקמפוס ומחוץ לו, קורסים מקוונים, ובכלל זה קורסים קוריקולריים וקורסים פתוחים (MOOCs), משאבי למידה פתוחים (OERs) ופרקטיקות נלוות, מיקרו למידה, משחוק ומשחקים, חשיבה מחשובית ורובוטיקה (computational thinking)
  • עיצוב וניתוח למידה: עיצוב תכניות (curriculum design), עיצוב למידה (learning design), עיצוב למידה אוניברסלי (UDL) ניתוח למידה (learning analytics) והאיזון ההדדי ביניהם
  • עידן הבינה המלאכותית: מהן ההזדמנויות והסכנות שמביאים איתם הפיתוחים האחרונים בבינה מלאכותית? צ׳ט בוטים, עיבוד שפה טבעית, מדעי הנתונים, למידת מכונה, GPT-3, מערכות הוראה חכמות (intelligent tutoring systems)
  • הערכת למידה והערכת הוראה: שילוב טכנולוגיה בדרכי הערכה, תפיסות חדשות לאפיון מטלות ודרכים להערכתן, משוב והערכה של תהליכי למידה והוראה 
  • אתיקה בעידן ההיברידי: פרטיות וזכויות יוצרים בהוראה ולמידה בעידן החדש – כיצד מתמודדת מערכת ההשכלה הגבוהה עם אתגרים אלו לנוכח השינויים בטכנולוגיות מידע ותקשורת בהוראה ולמידה? 
  • תוצרי פרויקטים ומחקרים שמומנו ופותחו בשיתוף מיט”ל

סוגי ההצעות:

א. הרצאה: תוצאות מחקריות, סקירות, מקרי בוחן, פאנל, הצגת מקרה מוצלח/ למידה מכישלונות או תרומה לשיח העיצובי 

ב. פוסטר: בפורמט זה יוצגו תוצאות ראשוניות של מחקרים על הוראה ולמידה משולבת טכנולוגיה, יוזמות לשילוב כלים וטכנולוגיות בהוראה האקדמית וכדומה. ניתן להגיש את ההצעה לפוסטר בכל פורמט דיגיטלי: סרטון קצר עד 5 דקות, מצגת, פוסטר דיגיטלי או אחר. 

ג. הדגמה (demo) הצגה של מוצר או תוכן חדשני הזמין לשימוש חופשי. יוקצה מרחב מיוחד לתערוכה והדגמות. ניתן לשלוח סרטונים מוקלטים של הדגמות המלווים במלל בכל פורמט שייבחר (טקסט, אודיו, וידאו). 

להגשת הצעות ליום הסדנאות שיתקיים בתאריך 29/6/2023– יש לפנות ישירות במייל אל: Meital@mail.iucc.ac.il ולציין בנושא ההודעה: הצעה לסדנה לכנס מיט”ל 2023

ההצעות יעברו שיפוט עמיתים 

כנס מיט״ל כולל מסלול אקדמי ומסלול מעשי. 

הגשות למסלול האקדמי ייבחנו לפי הקריטריונים הבאים:

  • רלוונטיות לתחום ולנושא הכנס
  • איכותה האקדמית של ההצעה
  • בהירות ההצעה
  • מקוריות וחדשנות

 

הגשות למסלול המעשי ייבחנו לפי הקריטריונים הבאים:

  • רלוונטיות לתחום ולנושא הכנס
  • ערך מעשי לקהילת העוסקים בהוראה ולמידה בהשכלה הגבוהה
  • בהירות ההצעה
  • חדשנות ויישומיות

 

הנחיות להגשת ההצעות כאן

לוח זמנים 

פרסום קול קורא 17.1.23
המועד האחרון להגשת הצעות 23.3.23
הודעה למציעים על תוצאות שיפוט ההצעות 19.4.23
הגשת הצעות מתוקנות 30.4.23
פרסום תכנית הכנס 1.5.23
פרסום התוצרים באתר לקראת הכנס  24.6.23
כנס מיט”ל העשרים ואחת 28.6.23
סדנאות כנס מיט”ל העשרים ואחת 29.6.23

              

 

מיט"ל - טכנולוגיות למידה
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.
אתר זה משתמש בקוקיות לשיפור חווית הגלישה של המשתמש. אנו מניחים שיש לכם עניין והסכמה באפשרות זו, אך ניתן גם שלא להסכים במידה באינכם מעוניינים.
ACCEPT | אישור מידע נוסף | Read more
מדיניות פרטיות Privacy policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT