מטרת הסדנה: היכרות עם דרכים שונות ליישום דרכי הוראה מגוונות באמצעות וידאו והתנסות בסוגים שונים של פעילויות המעודדות הפנמת החומר הנלמד, למידה מעמיקה ויצירת אינטרקציה בין הלומדים.
הסדנה תתמקד בערך ובאופני היישום של למידה באמצעות וידאו וכיצד ניתן להפוך למידה בסרטונים לאקטיבית ושיתופית. הסדנה תכלול היכרות עם צורות למידה מגוונות, כגון: למידה מונחית, למידה שיתופית, שיפור מיומנויות, למידת עמיתים ויצירת אינטרקציה בין הלומדים. משתתפי הסדנה יתנסו בסוגים שונים של סרטונים ובדרכים השונות ליצירת אינטרקציה ולהעמקת רמת המעורבות (Engagement) והלמידה של הסטודנטים והתובנות שניתן להפיק מכך.
המשתתפים יתבקשו להגיע עם לפטופ
קישור לפעילות: https://www.annoto.net/clients/demos/iucc
משך הסדנה: 60 דק’
קהל יעד: מרצים, מפתחי הדרכה, מטמיעים טכנולוגיים, אחראי למידה מקוונת/ היברידית – כל מי שיש לו נגיעה (או עניין) בשימוש בוידאו ללמידה.
מספר משתתפים: עד 50
מרצים: גילי כהן
Customer success manager at Annoto
בעלת תואר בחינוך ורקע עשיר בישום פדגוגיה דיגיטלית באמצעות וידאו בסביבות למידה מתקדמות. גילי מייעצת ומלווה אוניברסיטאות ומכללות מובילות בארץ ובעולם. בין הגופים ניתן למצוא את OECD, NYU, Georgia Tech ועוד. כחלק מעבודתה, היא מנתחת נתוני שימושיות ודרכי יישום, ובהתבסס על המידע בונה שיטות עבודה ופרקטיקות הוראה מומלצות להשגת למידה אפקטיבית ומשמעותית. את התובנות גילי משתפת בסדנאות והדרכות אותם היא מעבירה לגופי פיתוח הדרכה, אחראי למידה מקוונת ואנשי פקולטה מכל הדיסציפלינות.
*****