מטרת הסדנה: שיתוף יידע, הכרת האתגרים ופיתוח פרקטיקות חדשניות לשימוש יעיל במרחבים היברידיים כמנוע ללמידה ולהוראה איכותיים.
השנה האחרונה קידמה את נושא מרחבי הלמידה ההיברידיים מהשוליים האוונגרדיים למרכז הבמה. כולנו נאלצנו להתמודד עם אתגרים ולמנף הזדמנויות שלא תיארנו לעצמנו קודם לכן. תוך כדי כך, פיתחנו תובנות והבנות לגבי מה אפשר ומה לא, מה עובד ומה מועד לכישלון, מה היתרונות והמגבלות של סביבות אלו. בסדנה זו נשתתף בתהליך מובנה של שיתוף והבניית ידע כדי לבנות יחד ארגז כלים להוראה ולמידה במרחבים היברידיים.
המשתתפים יתבקשו להגיע עם לפטופ
The last couple of years have seen hybrid learning move from the fringes to centre stage. Almost anyone involved in education has had to content with the interleaving of educational contexts once perceived as strictly distinct: on-line and on-site, formal and informal, synchronous and a-synchronous, and more. Inter alia, we have become aware of the challenges and opportunities, do-s and don’t-s, tricks and insights. We have come to understand what works, what doesn’t, and why.
This workshop will lead us through a semi-structured process of sharing the knowledge we have earned from our experiences.
משך הסדנה: 120 דק’
קהל יעד: צוותי הוראה, תומכי הוראה, אנשי איכות ההוראה וטכנולוגיות למידה, מנהלים אקדמיים.
מספר משתתפים: 25
מרצים: ישי מור
ישי מור
יועץ בכיר במיט״ל, לשעבר מקים ומנהל המרכז להוראה חדשנית ומיטבית במכללת לוינסקי.