לאור השינויים שעברנו כולנו במהלך השנה האחרונה ובתוך כך גם עולם האקדמיה, כנס מיט”ל התשעה-עשר בנושא הוראה ולמידה משלבת טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה: כיוונים ומגמות ייערך שוב במתכונת מקוונת, וישלב מגוון רחב של הרצאות, פאנלים, מרחבים ומפגשים וירטואליים שיציעו חוויה ייחודית המותאמת לתקופה. התוצרים והתכנים יעלו לצפייה, דיון ותגובה עבור המשתתפים מספר ימים לפני הכנס. המושבים והמפגשים החיים יתקיימו ביום רביעי, 30 ביוני 2021, כ’ תמוז תשפ”א. כבכל שנה, יעסוק הכנס בשילוב כלים וטכנולוגיות בעולם הלמידה במערכת ההשכלה הגבוהה, ובמיוחד הפעם תהיה זו הזדמנות לשתף ולהתייחס לשינויים שעברנו בעולם האקדמיה ולכיוונים ומגמות עתידיות. חברי/ות הסגל האקדמי, סטודנטים/יות לתארים מתקדמים וכל המתעניינים בלמידה ובהוראה משולבות טכנולוגיה במוסדות להשכלה גבוהה, במערכות חינוך ובגופי מחקר ופיתוח, מוזמנים ומוזמנות להגיש הצעות להצגה בכנס מיט”ל התשעה עשר ולהשתתף בו. הגשת ההצעות: א. הרצאה: תוצאות מחקריות, סקירות, מקרי בוחן, הצגת מקרה מוצלח/ למידה מכישלונות או תרומה לשיח העיצובי (מחווני עיצוב, עקרונות עיצוב, תבניות עיצוב וכד’) מאמרים וסרטונים יועלו לאתר הכנס כשבוע לפני מועד הכנס. ב. פוסטר: בפורמט זה יוצגו תוצאות ראשוניות של מחקרים על הוראה ולמידה משולבת טכנולוגיה, יוזמות לשילוב כלים וטכנולוגיות בהוראה האקדמית וכדומה. ניתן להגיש את ההצעה לפוסטר בכל פורמט דיגיטלי: סרטון קצר עד 5 דקות, מצגת, פוסטר דיגיטלי או אחר. דרך האינטראקציה עם קהל המשתתפים תתקיים בפורום א-סינכרוני לאורך שלושת הימים הקודמים לכנס. ביום הכנס, המציג ינכח בחדר המקוון ויענה לשאלות הקהל. ג. הדגמה (demo) הצגה של מוצר או תוכן חדשני הזמין לשימוש חופשי. יוקצה חלל מיוחד לתערוכה וירטואלית של הדגמות. ניתן לשלוח סרטונים מוקלטים של הדגמות המלווים במלל בכל פורמט שייבחר (טקסט, אודיו, וידאו). ד. סדנה (tutorial) מקוונת. הצגה של מתודולוגיה או כלי פרי מו”פ, הנחייה והתנסות בשימוש בו. ניתן לשלוח את ההצעה ומבנה הסדנה, חומרים וכלי עבודה המיועדים לסדנה אשר יוצגו מראש לנרשמים. הסדנאות תתקיימנה ביום חמישי, 1 ביולי 2021, כ”א תמוז תשפ”א. ה. סיג (SIG – Special Interest Group) ושיח. אנחנו נקים מושבי שולחן עגול סביב נושאי עניין ממוקדים בנושאים הקשורים לתחומי הפעילות של מיט”ל. בנוסף, באי הכנס מוזמנים להציע נושאים נוספים. כל נושא שיירשמו אליו מעל 8 משתתפים, יקבל שטח עבודה מקוון (לקראת הכנס) ומרחב מקוון למפגש בכנס עצמו. ו. הפתיעו אותנו! – זה הזמן להגיש הצעות ורעיונות לפורמטים נוספים, אשר יכולים להתאים לשיח, הצגה ודיון בכנס מקוון. קריטריונים כלליים לשיפוט ההצעות מטרות הכנס נושאי הכנס לוח זמנים להתראות בכנס!
28.2.21
קול קורא – הגשת הצעות
29.4.21
המועד האחרון להגשת הצעות (מעודכן)
20.5.21
הודעה למציעים על תוצאות שיפוט ההצעות
4.6.21
הגשת הצעות מתוקנות
24.6.21
פרסום החומרים באתר לקראת הכנס המקוון
30.6.21
כנס מיט”ל התשעה-עשר!
פרופ’ אהרון פלמון
אלי שמואלי
ddental@savion.huji.ac.il
eli@mail.iucc.ac.il
יו”ר הכנס
מנהל מיט”ל