יו”ר: פרופ’ ניצה דוידוביץ קוד כרטא: 306 |
אתגרי למידה מבוססת האקתון בהובלת מרכזי ההוראה במוסדות האקדמיים – הלכה ומעשה בהנחיית: פרופ’ ניצה דוידוביץ, ראש תחום הערכת איכות וקידום ההוראה, אוניברסיטת אריאל וראש הפורום לקידום ההוראה בישראל – האקתון בהוראה האקדמית
משתתפים: פרופ’ רבקה ודמני, חברת מל”ג וות”ת – הערכת עמיתים של תכניות מיזם חינוכיות המבוססות על ניו מדיה ופדגוגיה רשתית בהאקתון גב’ שרון נסיס, יו”ר המרכז לקידום ההוראה, ד”ר דניאלה אייזנברג, התכנית בפסיכולוגיה קלינית גרונטולוגית, המרכז האקדמי רופין – האקתון לגיל השלישי ד”ר תמי רזי, ראש היחידה לקידום ההוראה והלמידה, מכללת ספיר, סטודנ-טון – האקתון על חוויית הסטודנטים, בשיתוף עם אגודת הסטודנטים ד”ר גלי נווה, פרופ’ דורית תבור, המכללה האקדמית להנדסה ע”ש סמי שמעון, מהנדסים האקתון – שילוב האקתון בלימודי ההנדסה גב’ שני בנד, גב’ מיכל דיאמנט, גב’ גליה שוץ, ד”ר איתמר שבתאי, המסלול האקדמי המכללה למנהל, – EdTech – חממת יזמות לסטודנטים בטכנולוגיות למידה דברי סיכום: פרופ’ אהרון פלמון, יו”ר מיט”ל, ראש היחידה להוראה ולמידה ודיקן הפקולטה לרפואת שיניים, האוניברסיטה העברית |
מתן הפידבק בהאקטון עשוי לאתגר את המרצים. איך נותנים משוב מקיף בזמן אמת? נדרשת מיומנות גבוהה מאוד והכרות מאוד רחבה ובמקביל מאוד מעמיקה עם התחום מצד המרצה. נראה שהמקצועיות הנדרשת היא הרבה יותר ממה שנדרש בהרצאה פרונטלית. האם יש לכם רעיונות להתמודדות עם הסוגיה?