meitalconf.iucc.ac.il
הירשמו כעת!
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
  • אודות
    • ועדת תכנית הכנס 2023
  • קול קורא
    • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים ואחת 2023
    • קול קורא – הנחיות להגשה 2023
  • תוכנית כנס מיט”ל
  • מידע כללי
  • כנסים קודמים
    • כנס 2022
      • ועדת תכנית הכנס 2022
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2022
      • קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל העשרים 2022
      • קול קורא – הנחיות להגשה 2022
      • International TRACK
      • תכנית הכנס וסדנאות
        • תוכנית הכנס
        • כנס מיט״ל- יום סדנאות
    • כנס 2021
      • עמוד ראשי 2021
      • אודות
        • ועדת התכנית 2021
      • תוכנית הכנס 2021
        • תוכנית מלאה
        • הרצאת מפתח – Curtis J. Bonk
        • הרצאת מליאה – שרה גורי-רוזנבליט
        • סדנאות 2021
        • International track — Wednesday June 30, 2021
      • קול קורא
        • קול קורא להגשת הצעות
        • קול קורא – הנחיות להגשה
      • מידע כללי 2021
    • כנס 2020
      • ועדת התכנית – 2020
      • נותני החסות לכנס מיט”ל 2020
      • קול קורא להגשת הצעות 2020
      • תוכנית כנס מיט”ל – 1/7/2020: הרצאות, פאנלים ומפגשים
      • הרצאת מפתח – 2020 Donald Clark
      • סדנאות – 2020
      • התנסות בעולם וירטואלי
        • הנחיות למציגים בכנס מיט”ל 2020
    • כנס 2019
      • 2019 – ראשי
      • 2019 – ועדת התכנית
      • 2019 – נותני החסות לכנס
      • 2019 – קול קורא
      • 2019 – תכנית הכנס
        • דיונים במושבים
          • הרצאת מפתח: פוניה מישרה
          • מושב א’1: קורסים מקוונים
          • מושב א’2: דגמי הוראה ייחודיים
          • מושב א’3: ניתוח למידה
          • מושב ב’1: קידום ההוראה והלמידה במרכזי ההוראה בישראל
          • מושב ב’2: Moocs
          • מושב ב’3: הוראה חוץ-אקדמית
          • מושב ב’4: מושב הפוסטרים
          • מושב ג’1: כיתה דיגיטלית
          • מושב ג’2: עיצוב הוראה
          • מושב ג’3: מישחוק וסימולציה
          • פנל סיום
        • כלים מתוקשבים בזמן המושבים
          • כרטא
          • ערוץ הטוויטר של הכנס
          • סקרים ומשחקים
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק א
            • כיצד נראת הוראה דיגיטלית במוסד שלכם – חלק ב
      • 2019 – סרטונים מכנס מיט”ל 2019
      • 2019 – תמונות – כנס מיט”ל השבעה-עשר 2019
      • 2019 – מרצה אורח
    • כנס 2018
      • 2018 – ראשי
      • 2018 – ועדת התכנית
      • 2018 – נותני החסות לכנס
      • 2018 – קול קורא
      • 2018 – תכנית הכנס
      • 2018 – מושב פוסטרים
      • 2018 – מידע כללי
      • 2018 – about
  • צרו קשר
  • ABOUT
    • International TRACK 2023
ארכיון כנס 2018 / Home /

2018 – קול קורא

קול קורא להגשת הצעות לכנס מיט”ל השישה עשר

הכנס הארצי השנתי השישה עשר של מיט”ל בנושא הוראה ולמידה משלבת טכנולוגיה בהשכלה הגבוהה: כיוונים ומגמות “ייערך השנה ביום שני, 2 ביולי, 2018, י”ט תמוז, תשע”ח, באוניברסיטת העברית בירושלים – גבעת רם.

הכנס יעסוק בשילוב טכנולוגיות בעולם הלמידה במערכת ההשכלה הגבוהה ובכיווני התפתחות עתידיים.

חברי הסגל האקדמי, סטודנטים לתארים מתקדמים וכל המתעניינים בלמידה ובהוראה משולבות טכנולוגיה במוסדות להשכלה גבוהה, במערכות חינוך ובגופי מחקר ופיתוח מוזמנים להגיש הצעות להצגה בכנס מיט”ל השישה עשר ולהשתתף בו.

מטרות הכנס

  • הצגת מגמות במחקר, בלמידה ובהוראה אקדמית בארץ ובעולם בשילוב כלים וטכנולוגיות למידה.
  • יצירת במה לשיתופי פעולה במחקר ובפיתוח הלמידה וההוראה המשלבות טכנולוגיה במערכת ההשכלה הגבוהה.
  • התבוננות ובחינת השפעות השימוש בטכנולוגיות למידה על השותפים בתהליך ההוראה האקדמית (סטודנטים, סגל ההוראה ומוסדות להשכלה גבוהה).

נושאי הכנס

  • השפעות התפתחותה של הלמידה האקדמית משולבת הטכנולוגיה (בהיבטים תרבותיים/ פדגוגיים/ כלכליים וכו’).
  • חידושים וחדשנות בתחום טכנולוגיות הלמידה בהשכלה הגבוהה ואסטרטגיות נבחרות להטמעתן.
  • גישות ומודלים פדגוגיים חדשניים בהוראה משלבת טכנולוגיה.
  • מקרי בוחן: שילוב טכנולוגיות בהוראה האקדמית.
  • קורסים אקדמאיים פתוחים ברשת (MOOC).
  • מדיה חברתית (social media) ככלי מסייע למידה.
  • פרסונליזציה (התאמה לפְּרט) של הלמידה (Adaptive Learning) בהוראה האקדמית
  • אתיקה בסביבות למידה המשלבות טכנולוגיה בחינוך הגבוה.
  • שימושים ב: big data, machine learning ו- learning analytics במערכות חינוך.
  • הערכת למידה משלבת טכנולוגיה בחינוך האקדמי.
  • הנגשת אתרים וחומרי למידה מקוונים.
  • מרחבי למידה ותרומתם לתהליך הלמידה משלב הטכנולוגיה.
  • תוצרי פרויקטים ומחקרים שמומנו על ידי קרנות המחקר והפיתוח של מיט”ל.

תכנית הכנס

בכנס יוצגו הרצאות מפתח והרצאות עוגן במושבים השונים, על ידי חוקרים בכירים. כמו כן, יוצגו הרצאות מחקריות ותיאורטיות במושבים על פי נושא, פוסטרים, מצגות וסדנאות.

קול קורא

ועדת התכנית מזמינה הצעות מהסוגים הבאים להצגה במסגרת כנס מיט”ל השישה עשר:

א. הרצאה (רבע שעה + חמש דקות לשאלות)

ב. פוסטרים ומצגות

בפורמט זה יוצגו תוצאות ראשוניות של מחקרים על הוראה ולמידה משולבת טכנולוגיה, יוזמות לשילוב כלים וטכנולוגיות בהוראה האקדמית וכדומה. במושב ייעודי, יוקצו חמש דקות לכל מציג פוסטר על מנת להציג את עיקרי הדברים.

תבנית והנחיות להגשת הצעות

לחצו כאן כדי להוריד את קובץ ההנחיות

את ההצעה יש להגיש בלשונית “הגשת הצעות” שבאתר.

פרסום ההצעות ומצגות

הצעות אשר יבחרו להצגה בכנס יפורסמו באתר הכנס. כמו כן, לאחר הכנס יפורסמו באתר המצגות.

קריטריונים כלליים לשיפוט ההצעות

  • רלוונטיות לתחום ולנושא הכנס
  • בהירות ההצעה
  • איכותה האקדמית של ההצעה
  • מקוריות וחדשנות

לוח זמנים

8.3.18 פרסום קול קורא
8.5.18 המועד האחרון להגשת הצעות
31.5.18 הודעה למציעים על תוצאות שיפוט ההצעות
10.6.18 הגשת תקצירים מתוקנים
25.6.18 מועד אחרון להגשת מצגות אשר יוצגו במסגרת הכנס
2.7.18 כנס מיט”ל השישה עשר

מקווים לראותכם בכנס מיט”ל השישה עשר

פרופ’ אהרון פלמון אלי שמואלי
ddental@savion.huji.ac.il eli@mail.iucc.ac.il
יו”ר הכנס מנהל מיט”ל
מיט"ל - טכנולוגיות למידה
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.
אתר זה משתמש בקוקיות לשיפור חווית הגלישה של המשתמש. אנו מניחים שיש לכם עניין והסכמה באפשרות זו, אך ניתן גם שלא להסכים במידה באינכם מעוניינים.
ACCEPT | אישור מידע נוסף | Read more
מדיניות פרטיות Privacy policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT