יו”ר: ד”ר אורית צייכנר קוד כרטא: 309 |
מודל TEC– טכנולוגיה, חינוך ורב-תרבותיות, אילן נגר /מכללת חמדת הדרום, מירי שינפלד / סמינר הקיבוצים
MOOC בעולם וירטואלי – תובנות ראשונות, איליין חוטר / מכללת תלפיות, אילן נגר / מכללת חמדת הדרום מורי-מורים מקוונים שומרים על הכיוון, סמדר בר-טל / מכללת לוינסקי אתגרי הכנת המידע לניתוח כריית תהליכים עבור הערכת למידה, שגית קדם-ימיני / מכללת ספיר, גדי רבינוביץ’ ויפעת מנשה / אוניברסיטת בן גוריון מיזם מידעני רב תרבותי לשימוש נבון ברשת, לזלי סלומון / בי”ס הרצוג, אורית צייכנר / סמינר הקיבוצים פיתוח לומדה להכשרת מרצים לתהליך הפקת וידאו ב- MOOCs, עינב בכר ברקאי / אוניברסיטת תל אביב יום התנסות “שימוש נבון ברשת” – גימנסייה “הרצוג” חולון, אורית צייכנר, יוסי קורנויץ, עינת רובין / סמינר הקיבוצים, הילה שוחט / חולונט Mobile Language Learning: Perception of Success among self-regulated learners, Julieta Echeverria, Anat Cohen/ Tel Aviv University Up2University- Learning Community Interactions, Meital/IUCC BIOART- Innovative multidisciplinary curriculum in artificial implants for Bio-Engineering, Meital/IUCC (iPEN (Innovative Photonics Education in Nanotechnology), Meital/IUCC |
רב תרבותיות בחינוך, דיסציפלינה שאפשר לחקור עוד רבות
איך מעבירים את המרצים לדפוס ההוליסטי?
משוב לפי סדר הופעה: 1. מודל TEC: איך מעודדים שיח בין סטודנטים מרקעים מאד שונים, ועל איזה רקע? 2. מורי-מורים מקוונים: כיצד ההוראה של המורה (כמורה-מורים) משתנה במעבר מהסביבה הפיזית לסביבה המקוונת? האם ניתן להפיק תובנות ליישום – לשם שיפור ההוראה, בשתי הסביבות? 3. רב-תרבותיות מקוונת: במקביל לקורס הופעלה סביבה וירטואלית – או שהקורס עצמו התנהל בסביבה הוירטואלית? נשמע שהקורס התקבל בצורה חיובית, למרות הקשיים הטכנולוגיים – אך מה הייתה המהות שלו? מה הייתה המטרה ומה היו היעדים? 4. סכנות הווטסאפ: הרעיון מעניין ואפילו אקוטי – הצגת הטקסטים על מסך קטן, כאשר הם מאד קטנים, לא אפשרו קריאה של המסרונים… Read more »
אורית שלום,
אשמח לקבל את מצגות “המיזם המידעני רב תרבותי” ו”יום ההתנסות של השימוש נבון ברשת”.
תודה רבה על כנס מלמד ומעורר השראה!