יו”ר: ד”ר חגית מישר-טל קוד כרטא: 302 |
הרצאת עוגן: מתכוונים לקורסים מקוונים ד”ר מירי שינפלד/ סמינר הקיבוצים
השפעת שקלול הציון של קורס אקדמי מקוון בציון התואר, על מעורבות הסטודנטים, שביעות הרצון שלהם והישגיהם צביה ויסמן, רפי נחמיאס, טל סופר/ אוניברסיטת תל-אביב בחינת מאפייני הלומד המקוון והלמידה בקורס אקדמי ללימוד אנגלית ותרומתם לביצועי הלומדים איתן פסטינגר, ענת כהן, דני גליק וחגית גבאי/ אוניברסיטת תל אביב, מרק וורשאור/ אוניברסיטת קליפורניה Factors that predict students’ propensity to engage in Academic Dishonesty among undergraduate students in online courses Yovav Eshet /zefat academic college,Yehuda Peled and Keren Grinautski / Western Galilee College, Casimir Barczyk/ Purdue Univerity USA |
לדעתי, קורס מקוון מרחוק הוא קורס הנלמד בבית ע”י הסטודנט בזמנו הוא . כל חומרי הקורס והמטלות נמצאים באתר הקורס וכל המטלות מוגשים תוך זמן מסוים מוגדר מראש דרך האתר למרצה. הערכת המטלה גם מונגשים לסטודנט דרך אתר הקורס.
תוספת למה שכתבתי כבר: בתוך הקורס משולבות פעולות חקר, למידה שיתופית בין סטודנטים ועוד.
מה תפקידו של המורה בלמידה מקוונת?
המחקר שנעשה על השפעת שילוב הציון בשקלול או לא, נראה לי, אבל איני בטוחה, שבקורס שלא נכנס בשקלול, הסטודנטים יהיו פחות מעורבים וגם ישקיעו פחות ואם יתנו להם בחינה על החומר אז ידעו פחות.
מה האפליקציה שדובר עליו בתחילת המושב וכיצד מצטרפים
האם לא היה כדאי לעשות מחקרים על תהליכים שהסטודנטים עוברים במהלך קורסים מקוונים לעומת קורסי פקולטה?
האם יש מתאם בין שביעות רצון להישגים?