Beyond TPACK: Designing Technology and Education- From Artifacts to Culture
פרופ’ פוניה מישרה – Prof’ Punya Mishra
דברי פתיחה וברכות
פרופ’ אהרון פלמון- האוניברסיטה העברית/ יו”ר מיט”ל
דברי פתיחה וברכות
פרופ’ חיים טייטלבאום- אוניברסיטת בר אילן/ חבר המועצה להשכלה גבוהה ויו”ר מחב”א
פעילות מיט”ל
מר אלי שמואלי- ממנהל מיט”ל
מושב קורסים מקוונים – יו”ר: ד”ר חגית מישר טל
הרצאת עוגן: מתכוונים לקורסים מקוונים
ד”ר מירי שינפלד, סמינר הקיבוצים
השפעת שקלול הציון של קורס אקדמי מקוון בציון התואר, על מעורבות הסטודנטים, שביעות הרצון שלהם והישגיהם
צביה ויסמן, אוניברסיטת תל-אביב
בחינת מאפייני הלומד המקוון והלמידה בקורס אקדמי ללימוד אנגלית ותרומתם לביצועי הלומדים
איתן פסטינגר, אוניברסיטת תל-אביב
מושב MOOCs – יו”ר: ד”ר עינת גיל
מה אנו למדים מהשיח על MOOCs, מהשיח ב- MOOCs וממה שביניהם – הסתכלות מחקרית על קהילות לומדות
ענת כהן, אוניברסיטת תל-אביב
סקס-רבייה מינית ממולקולות עד פילים״ קורס מקוון חדשני היוצר מעורבות רגשית ומתגבר על בדידות הלומד
מיכאל ברנדיס, מיכל רמות/ האוניברסיטה העברית
When one and a half million Israelis Meet Digital Courses for the First Time: Lessons Learned and Insights from the First 50 MOOCs on Campus
Asaf Weiss/ Campus – Digital Israel Bureau
Eran Raviv/ Campus – Digital Israel Bureau
The Impact of Glocalizing OERs for English Vocabulary Study: Lessons Learned from China
Ingrid Barth /Tel Aviv University, Eli Shmueli /IUCC
מושב כיתה דיגיטלית- יו”ר: נדב קבלרצ’יק
הרצאת עוגן: אל תצאו מהכלים – שלבו אותם בכיתה ללמידה אפקטיבית
ד”ר דובי וייס / סמינר הקיבוצים